kifo kexet!(hejsan kexet)

Tjena mitt bena. Jag ska berätta om min dag igår för jag var jag lite busy så jag satte mig aldrig vid datorn, yao igår det hände massa saker, det var kalabalik huller om buller, först vi tagga till motala,, off kompis ingen driv men tjejerna där var inget att  leka med, om du e singel o sökande, (blatte, ta din moped och åk dit)  om du är (svenne, ta din porsche carrera gt och åk dit) det e bara att haffa hur mkt du vill, ingen stopp ta för dig.. men senare på kvällen vart det lite såndär grill du vet.. med alla kill kusiner, med arak o falefil, vi levde livet! det var allt för mig,Tjabba heheh


/Brendii

översättning:
أمس ، كنت مشغولا بعض الشيء في ذلك أنا لا يجلس على الكومبيوتر ، وياو امس انه حصل الكثير من الاشياء ، وكان kallabalik hullerombuller ، أولا لأننا الوسم Motala ، قبالة صديق ، لم تدفع ، ولكن لا يوجد فيها الفتيات الخامس س اللعب ، إذا كنت منفردا س ه مقدم الطلب ، (الزرقاء ، وأخذ سكوتر الذهاب إلى هناك) إذا كنت (Svenne ، وأخذ يرتفع فيراري) ه فقط انتزاع MKT تريد ، ولا أحد يتوقف على اتخاذ لكم.. ولكن في وقت لاحق في المساء حيث يرسل استجواب قليلا ، أنت تعرف.. ولكن كل شاب اقاربه ، مع اراك س falefil ، عشنا حياة!


Kommentarer
Postat av: tami

hahahhaa vilken de3aj du göör, ktir professionellt haha

2009-07-01 @ 01:14:21
Postat av: brendii

ee shou laken ente btarfe ;)

2009-07-01 @ 01:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0