Flashigt väder!

Mina damer och herrar, vi ber om ursäkt för att vi inte har skrivit något på 2 dayz. men vi försöker så gott vi kan, det är så att vi har varit väääry väääry upptagna med lite private bussninezzz, men malesh nu e vi tillbaks igen. men vi kan skriva lite om dagen, det började med en jätte flääsh sol på den blåa himmeln med knappt några moln. jag och brendon åkte och plankade in i g-vik för att ta oss ett härligt dopp. självklart suulade vi och det är ett MÅSTE för oss svartskallar att spana in lite guzzar, det var allt från oss todääääy, peace!

översättning:

سيداتي وسادتي ، ان نعتذر لأننا لم يكتب أي شي . لكننا نحاول قدر استطاعتنا ، فهو أننا قد  مشغول قليلا  الخاص ، ولكن نحن الآن malesh ه العودة من جديد. ولكن لا بد من الكتابة قليلا عن اليوم ، بدأت عملاقة  الشمس عن السماء الزرقاء والسحب دون أي. Brendon وذهبت وحجزت في خطة مجموعة الخليج للحصول على تراجع الجميلة. ومن الواضح اننا  وذلك أمر لا بد منه بالنسبة لنا الكلمة السوداء للتحقق من بعض ، هذا كل شيء منا  والسلام!


Kommentarer
Postat av: H A W R A A

HAHAHHAHAHAHAHAHHAAH ASSÅ SHAMM DU ÄR BÄÄST!

WALLA NI KMR LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT MED ERAN IMPORT BLOGGEN TROOOOOO MIG! <3<3

2009-06-28 @ 23:52:11
Postat av: karwano

2009-06-29 @ 00:34:27
Postat av: karwano

JAG ÄR ERAN STÖRSTA FANS, FORTSÄTT SÅ! shamm vet sj!

2009-06-29 @ 00:37:09
Postat av: Kawar

Tunga är ni grabbar hahah :D

2009-06-29 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0