Sajd el samak (fiskedag)

aii nu ska berätta om min sexiiiga dag, den börja me att mamma väcker mig o säger att det inte finns nån mat hemma, så jag var tvungen att slå några samtal fixa fiske grejerna och ut på jakt efter fisk, drog med min söta kusin johannes o körde rakt ut i slussen där jag har hört det finns stora fiskar, vi kommer dit fixar allt , jag svär bror jag fiska där 5 timmar fick inte ett skitt,  oo det bästa var att det spöö regna men ville inte åka hem för jag ville bjuda mamma på mat o göra henne stolt,, efter 5 timmars fiske uten nåt fångst fick jag väda hem, men du vet på vägen hem jag såg många pizzerier o så som ni vet så äger mina kusiner helva örebros pizzerier, så på vägen jag parkera o beställde några pizzer ti familjen,, jag lovar jag hade inte en enda öre på mig, medans jag vänta på pizzerna så bad jag ti gud för mig själv  att han skulle säga här ta dom till mamma jag bjuder,  och tills sist det blev så när jag kom hem svär mamma blev glad, och nu jag tänkte sova efter en skön kebabpizza med extra sås o allt du vet hur det gäller! hajjt pz

/brendii

översättning:

I الآن أقول لكم عن  بلدي في اليوم ، وأود أن تبدأ الأم يثير س لي أن أقول إن هناك بعض المواد الغذائية في الوطن ، لذلك كنت لتصل إلى عدد قليل من الدعوات للحصول على الصيد والاشياء في البحث عن الأسماك وتوفي الحلو مع يوهانس س وقد توجه الى القفل الذي سمعت هناك الأسماك الكبيرة ، وعلينا تحديد كل شيء ، وأقسم لي أخ الأسماك فيها  ساعات ليست  ، س س الأفضل هو أنه  الامطار ولكن لا يريدون العودة الى بلادهم لأنني أردت أن أدعو الأم على الطعام س يجعلها تفخر ، وساعات من الصيد  التقاط أي شيء ، كان علي واد المنزل ، ولكنك تعرف على طريق المنزل شاهدت العديد من  س كما تعلمون ، فإنه يأخذ أقاربي  بيتزا ، ولذا فإنني على طريق منتزه س وأمرت بعض الثلاثاء  الأسرة ، أقسم أنني لم قرش واحد عن لي ، في حين انتظر البيتزا ، وذلك يوم الثلاثاء ، وطلبت من الله ان لنفسي أن أقول هنا نقلهم الى أمي ، أقدم ، وأخيرا أصبح من ذلك عندما عدت الى منزلي اليمين أم سعيد ، وأنا الآن على وشك الدخول في النوم بعد لطيفة كباب اضافية صلصة البيتزا مع جميع س تعرف كيف الأمر




Kommentarer
Postat av: bezzelito

ahahhahaha du är för mkt

2009-07-04 @ 19:47:12
Postat av: .......

fiska? invandrare? Va lekeru? Gör saker som VI gör!

2009-07-04 @ 21:34:33
Postat av: M

hahahhaha va äre för söt fisk ?

och varför en svart mössa för ansiktet?

2009-07-04 @ 23:52:24
Postat av: Anonym

haha den va bäst`...

2009-07-05 @ 02:16:42
Postat av: brenne

hahaha kompis du vill inte veta vad det e för fisk;)

2009-07-05 @ 02:55:04
Postat av: i'm the best

HHAHAHHAHAHAHHAHAHHA , fan va sköööööööööööönnnaaa !!!!

2009-07-06 @ 15:32:08
URL: http://maryamj.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha du e grymmm

2009-07-06 @ 23:40:31
Postat av: karwan

hahahaha lak bror ta bort skämtaru lr!:P

2009-07-09 @ 03:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0